“Dankbare (potentiële)klanten levert het op!”
Dit is uw kans om uw kennis te delen met uw doelgroep, maar dat niet alleen. Het levert u waardevolle contactmomenten op. U positioneert zichzelf als expert binnen uw vakgebied.
U nodigt de doelgroep uit via direct mail, folder, telefonisch, website en e-nieuwsbrief. Tijdens de bijeenkomst heeft u natuurlijk alle gelegenheid om uzelf te profileren. Als programma biedt u uw doelgroep algemene en specifieke vakkennis die voor hen interessant is. Iets leuks mag niet ontbreken, dus verenig het nuttige met het aangename. En tijdens het netwerken moet de catering in orde zijn.
“U verbindt uzelf met uw doelgroep en uw doelgroep zal u dankbaar zijn!”
Door mij georganiseerde evenementen
- Olympisch Stadion, Amsterdam, 150 bezoekers, betaald (directie PO, schoolbesturen)
- Nemo, Amsterdam, 200 bezoekers, betaald (SIOO leden, verandermanagers)
- Musis Sacrum, Arnhem, 350 bezoekers, betaald (Primair Onderwijs)
- FC Utrecht ‘Stadion De Galgenwaard’, 100 bezoekers (HBO docenten)
- Burgers Zoo, Arnhem, 150 bezoekers (HBO docenten)
- Sociëteit De Witte, Den Haag, 150 bezoekers (Presentatie boek Karel Noordzij, NS)
- Regards, Zwolle, 80 bezoekers (HBO docenten)
- Drents Museum, Assen, 200 bezoekers (Auteurs van uitgeverij)
- PABO Utrecht, 80 bezoekers (alle PABO directies)
- Koninklijke Van Gorcum, Assen, 200 bezoekers (Klantendag drukkerij en uitgeverij)
Aandachtspunten
- Exploitatie maken
- Promotieplan
- Programma maken
- Locatie kiezen
- Uitnodigingen
- Registratie van deelnemers
- Communicatie met en vragen van deelnemers
- Bemensing op de dag zelf
- Goede catering
- Facturatie
- Evaluatie
- Follow up