Verbind uzelf met uw klant, het wordt gewaardeerd!
Waarom? Het is uw kans om uw kennis te delen met uw doelgroep. Het levert u waardevolle contactmomenten op. U positioneert zichzelf als expert binnen uw vakgebied.
En … het levert u waardevolle verkoopmomenten op.
U nodigt de doelgroep uit via direct mail, folder, telefonisch en/of e-nieuwsbrief. Tijdens uw bijeenkomst heeft u natuurlijk alle gelegenheid om uzelf te profileren. Als programma biedt u uw doelgroep algemene en specifieke vakkennis die voor hen interessant is. Iets leuks mag niet ontbreken, verenig het nuttige dus met het aangename. En tijdens de lunch of borrel moet de catering in orde zijn.
“Verkopen wordt samenwerken!”
Een greep uit de door mij georganiseerde evenementen
- Olympisch Stadion, Amsterdam, 150 bezoekers, betaald (directie PO, schoolbesturen)
- Nemo, Amsterdam, 200 bezoekers, betaald (SIOO leden, verandermanagers)
- Musis Sacrum, Arnhem, 350 bezoekers, betaald (Primair Onderwijs)
- FC Utrecht ‘Stadion De Galgenwaard’, 100 bezoekers (HBO docenten)
- Burgers Zoo, Arnhem, 150 bezoekers (HBO docenten)
- Sociëteit De Witte, Den Haag, 150 bezoekers (Presentatie boek Karel Noordzij, NS)
- Regards, Zwolle, 80 bezoekers (HBO docenten)
- Drents Museum, Assen, 200 bezoekers (Auteurs van uitgeverij)
- PABO Utrecht, 80 bezoekers (alle PABO directies)
- Koninklijke Van Gorcum, Assen, 200 bezoekers (Klantendag drukkerij en uitgeverij)
Aandachtspunten
- Exploitatie maken
- Promotieplan
- Programma maken
- Locatie kiezen
- Uitnodigingen
- Registratie van deelnemers
- Communicatie met deelnemers
- Bemensing op de dag zelf
- Goede catering
- Facturatie
- Evaluatie
- Follow up